15 Eylül 2008 Pazartesi

kalabalıkta yalnızlık

kalabalıkta yalnızlık

nasıl bir zamanın jeneresiyiz sizce?
etraf insandan geçilmiyor,,, ama kimse geçinemiyor,
mutlu mutluyken mutsuz dahada mutsuz öyle değil mi?
sevgiliniz yokken parklar bahçelerde hep çiftler koklaşır, benim neden bir sevgilim yok diye düşünürken yanınızdan el ele tutuşan bir çift aşık geçer,,, sürekli olmadık zamanda olmadık şeyler çıkar karşımıza...

çok can sıkıcıdır milyar insanın yaşadığı bu ülke, şehir hatta mekanda yalnız kalabilmek...

erkek ve kızlar sayılımı acaba diye düşünür insan, yada erkekler söylenir bütün iyi ve güzel kızların soyu tükendimi? ve en çok kızlar konuşur, bu erkekler nerede? böyle erkek kaldımı ki?....

nasıl beceriyoruz yalnız kalmayı?
kendimi örnek vermem gerekirse benimki hakikaten çok kolay oldu.
ama benim bir suçum yoktu..
hiç istemedim ama mecburiyet yokmu..

çok irdelemeyelim ama şöle özet geçebilirim, istemedim evet yalnız kalmak güzel birşey kimi zaman ama aradığınız insan veya ideal insan karşınıza çıkınca yalnızlık acı vermiyor onsuzluk acı veriyor..

biz yürütsek bile bazı dış etkenler (benim için son derece dışlar) sebebiyle yürütülememiş bir durum sonucu ben yalnız kaldım..

başta zordu ama zamanla alıştım,
şimdi bir şekilde hayata devam ediyorum belki aranmadığımdandır etrafıma pek çok yakışıklı çıkıyor ;)

ama aransam bir tanesi olmazdı eminim:D

şimdi merak ediyorum neden istediğimize sahip olamıyoruz
?

tamam çok fakirle çok zengin, çok yakışıklıyla çok güzel, çok akıllıyla çok
şapşal ve bunlara benzer pek çok ilişki hem çok riskli hemde çok istisna olur diye düşünüyorum,, derler ya
davul bile dengi dengine, o yüzden beklentimizi iyi ayarlamamız lazım yoksa her isteyenin istediği olsa başa çıkılmaz, şöyle düşünün çok güzel bir kızınız var anne veya babasınız bir adam onu istiyor ama nasıl çirkin nasıl varlıksız.. boş küme üstelik bir yaptığı ettiği de yok yapabilecek durumda olmasına rağmen, ve sırf istediği için kızınızı elde edecek buna hayır demezmisiniz? bence dersiniz... bende bundan söz ediyorum işte, eğer uyumu yakalayabilcekseniz keşke olumsuzlukları yokedebilecek bir kaynak bir sihir bulunsaydı...



Hiç yorum yok: