17 Temmuz 2008 Perşembe

Acısıyla Tatlısıyla Hayat Hakkında


yaşlanıyormuyuz ne dersiniz? bir zamanlar apartmanlarının,sitelerinin evlerinin bahçelerinde koşan,bisiklete binen,paten kayan,evcilik oynayan,futbol oynayan bizler değilmiydik,, şimdi bazımız lisede bazımız ünversite bazımız evli... hayat geçiyor öyle değil mi?, hayat hiç kimsenin pas geçişlerini beklemiyor.. insanlar konuşuyor diyorlar hayatımda hiç keşke demedim... ben bu cümlenin külliyen yalan olduğunu düşünüyorum hadi oradan demekte ayrıca bir tatmin yolum, kesinlikle keşke demişizdir, bende dedim bunda utanılıcak birşey yok kimse mükemmel deil ki.. isterseniz dahinin dahisi olun ölüme çareniz varmı? çalışmadan boğaziçini kazananınız varmı? keşke demedende yaşayanınız yoktur.. bir kaç yıl evvel ailemin benim için en değerli üyesi dedem mehmet ün 'ü toprağa verdik.. ozamanlar çocuktum, ama en büyük keşkem o senelerden kaldı bana, keşke daha çok anım olsaydı, keşke fotoğraflarım olsaydı, keşke videolarım olsaydı, keşke daha çok vaktimiz olsaydı.. saydı saydı... vs vs,, hayat yaşamayı bilmeyenler için acıymış meğer, hergün ağlayabilrim canım dedem için ama elime hiç bir şey geçmez... evt çok üzüldüm hatta halen üzgünüm ama bunu dedemin şimdi bulunduğu yerde buradan daha mutlu oludğunu ve orasının buradan daha güzel bir yer olduğunu düşünerek buna canı gönülden inanarak bir şekilde dizginliyorum.. hayat kimi zaman acı, ama güzellikleride var,, ölüm iç karartıcı birşey ama doğumlarla birlikte bir o kadar lüzumlu.. düşünüyorumda bir insan bir yakınını kaybettiğinde ilk önce lanet ediyor,herşeye lanet ediyor inancı çok zayıflıyor umursamayı boşveriyor çöküyor, ama dilediği istediği bişey olunca nasıl yalvarıyor nasıl dua ediyor nasıl istiyor, AMA İSTEDİĞİ OLDUĞUNDA ŞÜKRETMİYOR! kedilere nankör diyen biz insanlar onlardan daha nankör olabilir miyiz? yaşlılarımızı baş belası olarak yorumlayan sahiplenmeyen biz hayvanlardan dahamı gelişmişiz? istisnalar kaideyi bozmaz vs şeklinde kafamıza ve kaidelerimize göre uydurduğumuz basma kalıp cümleler altında ahkam kesen bizler çok mu daha varlıklıyız,,, asıl varlık ruhtur beden değil, ruhunuz ne kadar zenginse sizde o kadar zenginsinizdir... ve bunun anahtarı mutlulukla sevgidir. hepinize güzel günler dilerim,

Hiç yorum yok: