17 Temmuz 2008 Perşembe

türkiyede SEX AND THE CİTY olsaydı



herkese merhaba, ben yine üretici kişiliğimle garip bir şey düşündüm, herkesin veya çoğu kişinin bildiği sex and the city türkiyede çevrilse ne olur? bence rtük evlerdeki tvleri toplar:D aslında harika bir dizi, ben kendi adıma izlerken çok keyif alıyorum klişe kadın programlarınada 1000 basar... ama ısrarla gay erkekleri oynayan 4 kadını anlattığını savunuluyor, katılmıyorum izleyenlerde amerikada yaşatılsın o özgürlükler verilsin gaylik falan kalmaz :D

mesela
Sarah Jessica Parker ... Carrie Bradshaw
türkiyede olsa olsa gülse birsel olur :) çokta güzel olur bence

Kim Cattrall ...

Samantha Jones
bu çok tehlikeli bir rol ama altından kalkabilicek birini tanıyorum, oda yıldız kaplan olabilir


Kristin Davis ... Charlotte York
muafazakar görüntüsü ve tarzı olan herkes olabilir ama biz yinede isim verelim,
beren saat


Cynthia Nixon ...
Miranda Hobbes
sevimli komik panik ve akıllı bir karakter işte o seray sever olur :)

bir ara denemişlerdi sanırım star tv de metro palastı sanırım ismi, ama olmamıştı başrolde deniz akkaya oynuyordu yanlış hatırlamıyorsam,,,

ama çok erkendi türkiye için, sansürlü hali bile :D

yinede merakla bekliyoruz böyle bir proje öyle değilmi hatta bide CSI serilerini bekliyoruz türklerden :D ;)

Hiç yorum yok: