25 Kasım 2010 Perşembe

İkea Evimizin HErbişeyi Helede Benimkinin

MErhabalarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :)
bir yorucu ikea alışverişinin daha sonuna geldim, inanın insan dolaşırken bile doyuyor, :)
herzaman gitmeden önce kendi kendime şunuda alıcam bunuda alıcam diyorum
o devasa ikea kataloğunu belki 50 kere açıp açıp inceleyip notlar alıyorum, elimde metre evdeki herşeyi ölçüyorum, hesap kitap şunuda deiştir bunuda al derken :) herzaman hesapladığımın 2 katıyla ayrılıyorum, ama çok eğleniyorum :)

bu arada sevgili ikeacılar veya olmak üzereciler, ikeaya giderseniz isveç köftesi yemeden gelmeyiniz,
ayrıca her sabah kahvaltı var dev gibi bir kahvaltı tabağıyla birlikte, sınırsız içecekte yanında sadece 1 tl :)

gelelim ufak detaylara, kalkıp buraya aldığım kanepeyi koymıycam elbette onu katalogdada görebilirsiniz, ama gözünüzden kaçmış olabilicek ufak tefek bi kaç iş görür şey buldum hoşuma gidenlerin resimlerini ekle ecixim dedim ^^
şekil 1 a da gözüktüğü gibi bence çok eğlenceli, sık sık deiştirebileceğiniz taşlar, üstelik pek çok yerden ucuz, taşlar cam değil o yüzden oldukça hafif, plastik gibi bişi ama erimiyor korkmayın :) çok hafif dediğim gibi zırt pırt söküp temizlenebiliyor yani yere düşürdüm 90 kere kırılma falanda olmadı, zaten garantili, kırılırsa getir kafamıza vur gibisinden bi ibaresi var kutusunun içinde :) yapımarketlerde benzerini bulmak mümkün ;)

bu bir diğer harika bişey bence, hasır ne çok büyük ne çok büyük bi sepet, içine dünyaları alıyor oldukçada dayanıklı ve hiç öyle pahalı birşeyde değil, pek çok renk ve modeldede var, o sizin kullanım zevkinize kalmış, ama gerçekten almadan gidecekseniz bile, bakmadan gitmeyin derim.


bu saate dibim düştü e tabikide aldım, analog saati oldum olası sevmem zaten, digital powa diyorum :)
fazla söze gerek yok siyah ve beyazı mevcut, bakmadan geçmeyin ayrıca çokta ucuz..
he bide şu farecikler var bildiğiniz peluş oyuncak :) ama diğer mağazalardan daha ucuza kaliteli ve sevimli bunlara benzer pek çok ciciş var, ben fare aldım bol bol, şuan bunları yazarken dahi yanımda horul horul uyuyan kedime arkadaşlık etsinler diye ^^

Hiç yorum yok: