17 Temmuz 2008 Perşembe

kolye merakım









kısa bir süre önce takıya çok para harcadığımı farkettim :) nede olsa bayanların takı tutkusu cüzdanın hafifliğini farkettirmeyecek ölçüde fazla öyle değil mi? :)
işin özü şudur, evimin yakınlarında bir boncuk dükkanı vardı.. yolumun üzerinde olduğundan günde belki 3 defa geçmişimdir önünden, ve artık bir gün karar verdim içeride ne olduğuna bakmaya elbette boncuk olduğunu biliyordum ama yapmakla uğraşma fikri bile beni yorduğundan yapılmış varsa satın alırım diyerek içeri girdim, heryer parıl parıl parlıyordu duvarda kolyeler etrafta boncuklar ip seçen kızlar falan,:) görüntü güzeldi :) sonra duvardaki kolyelere küpelere bakmaya başladım, b birleklik beğendim ve aldım:) 2 küpe aldım birde kolye dikkatimi çekti, çok zarif buldum fiyatı 12 ytl idi, benim için pek pahalı değildi çok verdim o parayı takıya ama o kolye için değmez gibi geldi, taşlarının kristal olduğunu öğrendim yanıtım ee noolmuş kristalse oldu :D adam biras tebessüm etti ve farklarını açıkladı, nitekim aldım :) evime gittim..

aradan 2 gün geçti o kolyeye baka baka tüm malzemelerini öğrendim tekrar boncukcuya gittim satıcıdan malzemeleri istedim, tecrübesizlik işte:D penseleride istedim çiviler vs vs birsürü şey aldım eve geldim akşam yemeği bile yemeden başladım boncuk yapmaya :) ilk 5 boncuğu mındar ettim :) bir kaç tel bir kaç zincir parçası resmen kullanılmayacak hale geldi elimde, derken kavradım ve hop pat küt tamamdır derken oldu, birleştirdim birleştirdim ve güzel bir kolyem oldu, biri bitti ötekine başladım o bitti diğeri derken 4 günde 20 den fazla kolye yaptım, ve herbiride kokoşun önde gideni temasını taşıyor :D, her gören satarsın artık yorumunu yaptı ama hayır dedim bunlar el emeği göz nuru asla satmam, belki beğenenlere hediye veririm aynısına yakın yaparım ama satmam dedim, şimdi bir dükkan aççsam mı diye düşünüyorum :) hem çok keyifli hemde çok güzel :)

Hiç yorum yok: