3 Şubat 2009 Salı

yeni merakım ör kullan telefonluklar:D





son bir kaç zamandır yazamıyordum, kafamda farklı projeler vardı..
henüz onlardan söz etmiyorum herşeyin bir sırası var:D
ama bomba gibi geliyorum:D

eveeet gelelim konumuza..
şu aralar ve uzuunca bi süre çok işimize yarayacak bilgilerle dolu pek çok site var net ortamında,
ve en ideallerinden bir kaçıda tamamen orjinallik yanlısı ve maliyet ufaklığının ön planda olduğu, hobi tutkunları için ideal kendin yap sanatlarıyla dolu olanlar bence..

ee bu kadar insan yapıyor sergiliyor bizim neyimiz eksik:D
bende sizlerle bir kaç püf noktası paylaşmak istiyorum:D

herşeyi yapabilriz istememiz kafi

bildiğimiz düz örgü ile telefonun genişliğini ve kalınlığını varsayarak 3 numara şiş ile ördüğüm pembe düğme süslü telefon kılıfım ve
buz küpü olarakta geçen stil ile yine 3 numara şişle örülmüş mavi telefon kılıfım
her 2 kılıfada uçuk pembe desenli pembe ipten zincir çektim

bence çok kullanışlılar çizilmeyi önlüyor, düşerse zararı hafifltiyor aşırı ısınmayı(güneşe direk maruz kalmayı) ve aşırı soğumayı(buzluk gibi ortamlarda kasanın hasar almaması) engelliyor
eliniz terlese bile telefonunuz temiz kalıyor

kısacası paydası çok e görüntüsüde çok şeker:D

hadi bakalım şişler ellere başlayın örmeye tüm desenler modeller süsler serbest:D

nokia 6260 n96 n95 için 18 ilmek yeterli oluyor

Hiç yorum yok: