15 Eylül 2008 Pazartesi

fikirlerle doluyum


son zamanlarda etrafımızda pek çok şey yaşanıyor, elbette kafam herşeye olduğu gibi bu yaşanan olaylarada takılmıyor değil.. :) insanlar birbirlerini yanlış tanıyor buna hakikaten çok sinir oluyorum, yaşlılara yaşından hürmet küçüklerede küçükler diye orta yaşlılar tarafından palavradan hareketler doğuyor, harbiden düşününce çok saçma sapan şeylerle oyalandığımızı düşünüyorum... hobileri olmayan boş boş insanlarla üremeye devam ediyoruz. yaşadığımız hayat cidden çok kısa ve tatlısındansa acısı bol, ama değişiklik yapmaya ne maddi ne manevi kimsenin olanağı yok, buda beni hüzünlendirmiyor dersem yalan olur, hani derlerya dünya kadar paran olsa napardın? kimi der arabalar yatlar katlar alırdım kimi der insanlığa yardım.. acaba hangisi daha gerçek geliyor???? çok merak ediyorum varmı acaba kendine ayırmadan parasını dağıtabilen, dürüstçe söylüyorum en az bir evim bir arabam belki b irde yazlığım olmadan kolay kolay para dağıtamam.. çünkü belli bir varlığa ulaşınca onları idare eden adam herşeyi idare edebilir demektir çok lüks olmasa bile devam edebilir demektir... ozaman zaten insandan insana değişen bir lüks durumu olduğuna göre, dünyayada yardım edilebilir yanılıyor muyum? ayrılıklar üzüntüler aşklar mutluluklar evlilikler bebekler herşey herşeyin kıymetini bilmek sık sık şükretmek çk mutlu olmadanda biraz bile olsa sevinebilmek... bunlar bizi yükseltmek için az ama ilerisi için az değiil....:) bir tebessüm belki bir gülücük ve binlerce gülümseme = mutlu insanlar

Hiç yorum yok: