8 Şubat 2011 Salı

özgür ney?

bulduğumu zannedişlerim hep kaybedişlerim,
artık buna ironi mi denir ne denir, bende saldım gitti yaa,
bu arada yanan ateşi izlemek gibi bir hobi edindim, :) cehenneme hazırlık olsa gerek,
şömine,mangal,mum,kundak farketmez yaa alevi seviyorum :)
huzur veriyor,heralde çatır çatır yanan ben olmadığımdandır :)
zaten güzel şeyler hep can yakar... tecrübeden değil,ibretlik çok ondan :p

doğa bide bak, doğayı çok seviyorum ama böle börtünün böceğin ortası olan, Allah'ın unuttuğu, sırtlanların kol gezdiği doğaları national geographicten izlemeyi tercih ediyorum :)
benim doğa anlayışım sevimli hayvanlardan oluşuyo :) bencil bi bakış açısı, şimdi piton falan hiç sokamıycam fantazime ^^ girmesinde zaten ^^ tavşanlar falan, ceylanlar hopluyo zıplıyo,şelaleler böle çağlayanlar uzun uzun ağaçlar salkım söüt vari,dalların arasından ışıyan güneş, tertemiz bir hava .. bak böle bişe güzel işte :)

bıraksanız daha uzatıcam,SEVDİĞİM ŞEYLER SÖZ KONUSU OLUNCA BİRAZ GÖZÜMDE BÜYÜTMEK GİBİ BİR PROBLEMİM VAR mış bunuda şuan farkettim...
neyse sora bide ara sıra alkolüde seviyorum, özgürlüğü seviyorum dememe gerek yok heralde, zaten onun hayali bile yeter yaa... özgürlük dediğimizde hemen aklımızda kuşlar,kanatlarını açan süzülen kartallar,martılar geliyor akla, sahiden ya, niye kafamızda uçmak özgürlük kalmış ki? bağımsız bi havaları var ondan mı kuşların, hani en kötü uçar gider yani :)
de saçma biraz... onunda dibi var nihayetinde, ozono kadar yolu var ordan sora kuşun özgürlüğüde para etmiyo,.. şu zamana kadar kuşla özgürlüğü bağdaştırmış ve şu yazıya şahit olmuş biri varsa.. şuan hayattan soğumuştur o gerçek :)))
 b daha kine daha duyarlı :)

Hiç yorum yok: