10 Şubat 2011 Perşembe

Sonumuz MARS

altımızdaki mi daha büyük olan yoksa üstümüzdeki mi?
ben anlamadım gitti arkadaş...
bune kahpe bi dünyadır böyle ya,
eskiden ülke şehir falan seçerdim gitmek için,
darlanınca bunalınca, şuraya giderim, buraya giderim falan...
yok yani artık oraya buraya gidilicek halde kalmadı, gidilicek, hani küçükmüş,büyükmüş denilebilicek bir kaçamaklık bi mekanda kalmadı.
eskiden yol,para,mekan gözde büyürdü.. şimdi küçüldü küçüldüde akla bile gelmez oldu.
gerçi bizi bu hale getirenler utansın ben daha ne diyim...
he bu arada o oturduğu yerden blog yazaralarına sallayan çok bilmişlerede bi cevabım olucak, eleştiri kabul kendi adıma etmiyorum arkadaşım.. sanane benim yaz çiz boz tahtamdan. imlada kullanmıyorum, ünlemde canım nası istiyosa öle yazıyorum. onuda yasaklayın yapabiliyorsanız komple gidelim bu ülkeden zaten yapılıcak bişeyde bırakmadınız,
marsa falan taşınırız...

bunalıma mı girsem acaba _? :) son dönemlerdeki en favori laflarımdan biri bu, girsem mi kız?
die soruyorum arkadaşlarıma falan, o noktaya ulaşmaya ramak kaldı :)
seçeneklerimi sıralıyordum yakın bi arkadaşıma çok değil 5dk. kadar önce
çalışmak,evlenmek,dünya turu,intihar şeklinde :)
gülümsedi evlilik zor 2 kişi lazım ona dedi...
çalışmak sanırım en kolayı dedi, diğerlerini ciddiye almamış olucakki yorum yapmaktan kaçındı.. önemsemedi diye geçiriyorum içimden.
ben neyi seçicem diye merak eden olursa.. bekleyin görün :) diycem.. reklam kokan hareketler :) ehe tekliflere açıım :D kendi desti-izdivaçımı kendim kurup oynıycam :)

şurda zaten kaç gün kalmış sevgililer gününe... bu senede yalnız artık yılbaşı olarak kutlamaya devam, full alkol :) 24 yaşmıyd sınırı 24 şişe :D ozaman biticek^^
hayır işin daha kötü bir yanı var
insan hep hayal ediyor benim doğum günüm 15 şubat.
diyorsunki bi aşkım olsa 14 şubatı beraber geçirebileceğim, üstünede 15 inde onun gözleriyle uyanabileceğim, 48 saatlik bir sevgililer günü gibi... bana çifte hediye :) karşı tarafı bilemem, ama acaip can sıkıcı bide öte yanı var çünkü
hadi 14 şubat hezeyan yalnızlık, herkes el ele kol kola :D sen mala bağlıyosun yalnız :D
çifleri ayırmak gelio içinden ^^
lan benim suçum ne bide ertesi gün gene aynı matem :D
alkole devam en güzel yöntem, akşamdan kalma olmak... 48 saati aşık olarak değil, alkollik olarak geçirmek ^^ ve umutların seneye yeşermesini beklemek olucak,

şayet 2012 dünyanın sonu değilse, mayalar ve bu saçmalığa inanmış,gönül vermiş tüm insanoğluna sövmekle kalmamakla birlikte, nice şubat14,15 lere kalanize olup yoluma devam edicem, he sonuysa ozaman bişe demeye gerek yok zaten toplu olarak dediğim yereMARS a gidicez :D

Hiç yorum yok: