24 Kasım 2010 Çarşamba

Kalbe Veda

Hadi bakalım ufaklık...

bakalım daha neler öğreneceksin hayatla ilgili? daha ne kadar veya kaç kez düşeceksin,kalkacaksın... sonun ne olacak kim bilir?
bu gün ölsen kim diyecek arkandan... özledim?
yaşarken özlenmiyorsun belki öldüğünde özlenirsin.. kim bilir ufaklık...
içim acıyor bu kadar hakederken, bu kadar tutkuyla beklerken, böylesine çılgınca ararken.. bulamamak
içten içe kahrediyor beni... susmalar gitmeler bitmeler yitmeler...
bunların yerine sevmeleri sevişmeleri koyamamak...
Güven veya onunla ilgili ne varsa.. bende zerre kadar yok,kalmadı.. tükettim mi? yoksa hiç bir zaman sahipmi olmadım onu bilmiyorum..


nasıl başa çıkıyorum? keşke bilsem cevabını... yalancı romantizimler diyelim, tek kişilik :) biraz mum ışığı güzel duygusal bir ispanyol şarkısı odasının ortasında yere bağdaj kurmuş bir kız... ağlamaklı biraz hüzünlü saçlarını savurmuş geriye tavana bakıyor sanki gökyüzünü grürcesine yummuş gözlerini yardım dileniyor ...


kimden fayda var? kimde huzur.. bu olguyu yüklemek mi gerek illa, birindemi olmalı bunlar.. tek başına olmuyormu?






karşıma çıktığını sanmaktan yoruldum... çık artık nerdeysen yoruldum beklemekten
yoruldum seni tanımadığım halde senin için ağlamaktan
çık nerdeysen gel... çığlık çığlığa bağırıyorum içimden
kulaklık bile bu kadar yüksek sese katlanamıyor kafamın içinde binlerce kez döndü volver a amar,,, yeter





ben bıktım sen bıkmadınmı?
çok klişe ama seni bulduğumda nerdeydin bunca zaman lafnı bol bol duyacaksın..


her fırsatta hesabını soracağım körolası yalnızlığımın hesabını senden... çok seveceksin beni
tüm yılların hesabını kapatıcaksın.. çok seviceksin! tıpkı benim gibi..
şimdi tek düşündüğüm gitmek ufaklık çok uzaklara gitmek..
yeniden başlamak herşeye

yeni insanlar
yeni hayatlar
yeni startlar...
buralar bana göre değilmiş ufaklık 21 senede bunu öğrendim,

benim yüreğime çok ağır geldi.
ben çok haketmiştim ama..
o beni hiç haketmedi.
neyi özleyeceğim biliyormusun ufaklık,
sadece istanbulu.......
gerçek aşkım sadece oydu.


hoşçakal ufaklık...








Hiç yorum yok: