25 Kasım 2010 Perşembe

Senin İçin




Biir başlangıç mısın bana?
Başlangıç olabilir misin?
durma sor kendine ltfen, ben sürekli sorabilirim sana...
artık resimlerinle yaşamaktan, avunmaktan tükendim,
evt itirafsa bu evet seviyorum
evet olmak istiyorum seninle, senin
lanet olsun kadere yine uzaktayız niye?
gelsen bi görsem o gül yüzünü
belki dokunsan bana göreceksin özümü
kavuşmam gerek sana kaybetmeden sözümü
görmeliyim bana bakan aşık gözünü

bir son mu bu sevda?
biter mi elbet sonunda ?
durma sor bana sonum olacakmısın de, ben daima cevaplayacağım yanıbaşında...
artık seninsiz yaşamaya çalışmaktan usandım,avunmaya çalışmaktan nefret ettim,
hyr itiraf değil bu haykırış ,hayır gerçek bu
hayır sensizliği kabul etmiyorum ,sensiz asla
lanet olsun kedere niye ayrıyız yine?
gelsem bir görsen o gül yüzümü
belki dokunsam sana göreceğim özünü
kavuşman gerek bana kaybetmeden sözünü
görmelisin sana bakan aşık gözümü.

Hiç yorum yok: