24 Kasım 2010 Çarşamba

Limonlu

komik...

düşündükçe gülümsüyorum, ama aptalca bir gülümseyiş, ve hayır sana değil kendime. üstelik aynaya bakmama bile gerek kalmıyor,hani aşık olursun yada olduğunu zannedersin sora o lanet olası akışına bırakma gelir herşeyin peşi sıra, tutar gırtlağından bir eli, ötekiside yüreğini sarmalamış boğarda boğar seni.
öyle birşeydir ki bu en olmadık zamanlarda, yalanın ya sını bile bilmeyen birine pembedende şeffaf yalanları düşünmeden söyletir, acımasızca
zaman geçipte kendine gelince aşk kapanındaki aç karınlı leoparcık, durur ve gülümser işte kendine,ne salakmışım der belki, belkide ulan amma sevmişim der... yada konuşmaz gülümser, aynada kendisine bakar belki söverde söver... yada hiç söylemez birşey kimseye kendinede bunlarıda yazmaz birgün belki yazdıklarımı okurda anımsar :)
benim için neden durum farklı? çünkü çoğu zaman başarabildiğim sıkıntımı kamufle mevzusu burda pek bi boka yaramadı, sebebe intikal edersem hertürlü bilincin en alt tabakasına gömmesine gömerimde,
o pembeden şeffaf ayrıntılar yokmu... off off, onlar çıkıp geliyor işte :)komik geliyor şimdi nedense gülümsetiyor beni, hoşuma mı gidiyor? hala mı? bilmem :) komik işte
32 dişim birden gözükmüyor gülümsüyorum diince hemen maymunca bir sırıtma gelmesin aklınıza, bildiğiniz dudaklar joker stayla genişlio iki yandan çekilir gibi yanaklar :) amaaan türk toplumuna anlatmaya çalıştığım şeye bak, bizim her konu karşısındaki genel tepkimizdir tebessüm, garibim milletim...
sebebi maksadı konuya gelince, herşeyin suçlusu kahrolası lipton ice tea :)evet komik olmasıda belki bundandır,ben seviyorum şahsen eğer doğrudan kafamda cola demek yoksa daima kurtarıcı şıkkımdır,-"e ozaman ben bi lipton ice tea alim."
klişe soru? neyli alırsınız olur geneldebende düşünmeden ŞEFTALİYİ yapıştırırdım....dımdaonu tanıyana dekti bu, çünkü o limonlu seviyordu :))))hala gülümsüyorum ne ironik dimi,:) hala
neyse ciddileş ecixim,,,:)

bir gün konuşurken konusu açıldı bana sordu veya ben sordum valla hatırlamıyorum yalan olmasın şimdi, :D söliceem kadarını sölemişim zaten :))
konu ice tea ye geldi (ama lipton) neyse işte ben bunun limonlu ice tea sevdiğini biliyordum başka bir ortak sohbet esnasında duymuştum,
ben atıldım ortaya ama limonlu olucak dimi dedim, yoksa içilmez :Dhe yaa dedi evett limonlu olucak tabi dedi :)


ben tabi b sevin b sevin :D evlilik hayallerine geç direk :D:D:D:Dyok tabiki o kadarda değil , 2 espri yapalım dedikk :)


en azından hoşuma giden birinin hoşuna gitmeye çalışıyordum... mesele bu
oysa ben limondan nefret ederim :D, hatta ekşi olan herşeydenturşu limon portakal ne bilim c vitamini olan herşey işte :D evet biberdende :)
oysa o çok seviyormuş... hatta limonu yerim bile demişti bana öle çiğçiğ_? evet çiğ tabi limon pişermi hiç :D


o gece kalktım dolaptan eşşek kadar b limon aldım gdo lu heralde kafam kadardı organiğe alerjim var hep inorganik şeyler alıyorum huy işte :)
oda benim için değil he, misafire rezil olmamak için vardır muhakkak..
sen ben al limonu:D kes bildiin ye :Dama varya yüzüm gözüm birbirine girdi içim dışım kamaşa kaamaşa gözlerimden yaşlar aka aka limonla girdiğim sen mi beni benmi seni müsabakasından alnımın ve gözlerimin yaşıyla çıktım :)
5-6 bardak su devirdim o ayrı içim dışım kavruldu 21 yılın limonsuzluğu ekşidim çok fena :)))


gelelim ana düşünceye,
lipton ice tea gördükçe asabım bozuluyo saf saf gülümsüyorum


limonlumu şeftalili mi desem diyorum?
limon görüncede gülüyorum aklıma o salak hallerim geliyor,
ne mi oldu,,, o çocuk gittinereyemi gitti... yoluna gitti kendi yolunaben nerdeyim hala aynı yerdene zaman gidicem... çok yakında


sonuç; içimden anlatmak geldi, hala gülümsüyorum :))hala limonu sevmiyorum :) ice tea limonda dahil hertürlüsünü :)
ben zaten limonu hiç sevmedimonu sevmiştim.
 sadece onu :)
tebessüm ve kapanış...

Hiç yorum yok: